Lets flyyyy... Lets flyyyy... Awaaaaaayyyyy - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Dennis - WaarBenJij.nu Lets flyyyy... Lets flyyyy... Awaaaaaayyyyy - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Dennis - WaarBenJij.nu

Lets flyyyy... Lets flyyyy... Awaaaaaayyyyy

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

13 September 2016 | Taiwan, Taipei

zozo jaja daar is dan het eerste stukkie tekst!

Daar sta je dan, na het laatste weekje in Nederland die toch eigenlijk wel heel snel ging, op Schiphol met je hele zooitje.
3x alles opnieuw ingepakt en gecheckt..met dank aan mijn inpaktopper Michelle die toch een iets handigere indeling voor mn backpack had dan ik, blijkbaar is alles zo erin gooien en proppen toch niet helemaal de bedoeling heb ik nu begrepen !:D

Dan is daar dan toch het moment van afscheid nemen, wat zoals ik al wist vrij pittig was maar toch heel blij dat die mensen die er waren, er waren.

HupHup tranen drogen, door de douane en boarden want we gaan vertrekken!

Nou het is me weer goed duidelijk geworden dat vliegen echt niet mn hobby is en nooit gaat worden ook.
Maarja je moet wel als je ergens wilt komen, dus gewoon ff doorbijten en film na film kijken.
Na een korte stop in Bangkok nog een goeie 3 uur naar Taipei.

Hier werden bij het verlaten van het vliegveld al gauw mijn vooroordelen/vermoedens over Aziatische landen/steden bevestigd, wat een gore ouwe aggenebis zooi hiero, oude huizen, ontelbaar veel scooters, chaos in het verkeer, lekker benauwd weer, het is net een open riool op straat zoals het stinkt...nee dit is toch echt niet mijn ding.

Stukje door de stad gelopen om wat te gaan eten, dit hebben we maar veilig bij de oude vertrouwde McDonalds gedaan, want zo'n eettentje aan de straat leek ons toch niet zo'n handig idee.

Nog ff chillen op de kamer nu, dit verslag typen en zometeen worden we alweer opgehaald voor onze volgende vlucht.
Een goede 9uur vliegen en dan zijn we op plek van bestemming... SYDNEY!!!!!!!!

toch iets groter stukkie geworden dan verwacht dus hier laat ik het bij! jullie horen snel weer van me!!

mazzzzzel!!!!!

  • 14 September 2016 - 22:48

    Patrick De Boer:

    Zit ik net Jacques Herb te luisteren ter voorbereiding van mijn smartlappen feestje, prachtig klinkt er door de speaker "een man mag niet huilen" zit ik gelijktijdig dit stukje van jou te lezen....nou je begrijpt m wel haha. Goed om te lezen dat je die lange vliegreis hebt overleefd vanaf nu kan het grote avontuur beginnen.

  • 15 September 2016 - 08:05

    T Rijkeboer:

    groetjes enveel plezier

    oma rijkeboer

  • 15 September 2016 - 16:32

    Chantal & Martin:

    Hoi Dennis, blij dat je goed bent aangekomen in Sydney. Je foto van het strand was ook prachtig! Lekker wakker worden zo hè!! Veel plezier en geniet er lekker van. Oant Sjen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

WorkingHoliday

zonzonzon

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2017

time flies...when you're paving

08 Mei 2017

Just up the road

13 Februari 2017

Ozzie update!

20 December 2016

JAAAAAAAAAAAA ZE IS ER!!!!!!!!!!!!

02 November 2016

Re-united :D
Dennis

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 14504

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 12 September 2017

WorkingHoliday

Landen bezocht: